Rrrrrrreviews

“Sinds onze rebranding in 2018 werken wij samen met Annick. We zochten iemand die onze Engelse copy niet gewoon woord voor woord vertaalde, maar er zelf zwier aan gaf in het Nederlands. Met de vrolijke speelse tone-of-voice die we voor ogen hebben. Annick heeft dit perfect begrepen en al haar ervaring ingezet om ons fijne Nederlandse copy te geven. Laat ons eerlijk zijn, niet eenvoudig als Engels zo gemakkelijk swingt. Op de koop toe heeft ze onze jonge content creators gecoacht tot volwaardige storytellers. En als je weet dat ze ook onze waarden deelt voor de planeet en dieren, dan kan het plaatje niet meer stuk.”

Simon Ampe
Brand lead Edgard & Cooper


"Annick, samenwerken met jou is … gemakkelijk. Niks geen uitleg over wat doelgroepen zijn, wat tone of voice is, of hoe je iemand met woorden van je product of dienst moet overtuigen. Da’s allemaal gesneden koek voor jou. Gooi daar nog je immer opgewekte persoonlijkheid en just do it-mentaliteit bovenop, en je weet waarom samenwerken met jou altijd een feestje is."

Debby De Ridder
Head of copy BBDO


"Er zijn van die professionele contacten die een heel leven meegaan. Van de eerste tot de laatste job, ongeacht het bedrijf waar je werkt. Omdat ze een no-nonsens attitude hebben, een brede kijk op de zaken, gemaakte afspraken rond budget en timings respecteren en boven al … steeds kwaliteit leveren. Zo iemand is Annick voor mij: korte, lange, conceptuele copy … Ze levert die af, met altijd dat tikkeltje creativiteit meer. En dat maakt haar mijn voorkeurscopywriter. Vroeger, nu en de komende jaren!"

Sara Jacobi
Directeur Communicatie Rode Kruis


"Annick, die begrijpt ons gewoon! Een briefing aan Annick, dat is een korte babbel. Snel daarna komt ze met een voorstel in haar verfrissende, vlotte stijl en daar moet je bijna niks aan veranderen. Het klopt altijd met wie wij zijn. Alsof we het zelf geschreven zouden hebben, maar dat kunnen we nooit zo goed als zij. Ze legt er zo’n mooie extra laag bovenop. En we zijn altijd blij haar te zien of te spreken."

Anne Sneyers
Managing Director Senses


"Annick is een copywriter pur sang, een uitstervend ras. Ze kent haar taal en speelt ermee. Ze kijkt kritisch naar de briefing, durft deze in vraag te stellen en is een kei in het brengen van structuur, zelfs als die er nog niet is. Daarnaast is ze heel begaan en consciëntieus maar bovenal een heel fijne madam om mee te werken, met eerlijke principes en het hart op de juiste plaats."

Ine Mannaerts
Marketing & Communication Consultant Crelan

Wil jij ook een review schrijven? Laat maar komen. Mijn staart krult al.

(Je gegevens aanpassen of je review verwijderen? Dat kan ook. Just ask.)

"Annick, wat wij tof vinden aan jou:

  • je humoristische insteek, je slaagt erin om er altijd een leuke twist aan te geven
  • je bent super georganiseerd en gepland
  • je levert altijd op zoals beloofd
  • je denkt mee met de klant om de communicaties nóg sterker te maken
  • je ziet het groter geheel, je maakt gemakkelijk de ‘vertaalslag’ van veel versnipperde informatie tot één mooi verhaal"

Lieselotte Verleyen
Marketing segment manager Acerta


“We werken sinds de opstart van LiQ, 2 jaar geleden, samen met Annick. We hebben haar onze tone of voice meegegeven en daar is ze heel creatief mee omgegaan. We zien echt dat dit als muziek in de oren klinkt bij onze consumenten.”

Jorgo Struyve
Co-founder Liq


"Annick heeft een saus, en het is een goeie. Gewoon uitvoeren zal ze niet snel doen. Annick schrijft niet alleen, ze denkt ook mee na. Over de vorm, maar ook inhoudelijk. Klopt het wel wat ik hier schrijf of wat de klant vraagt? Past het bij de doelgroep? Het is niet omdat het voor een bank is, dat het saai moet zijn. Ik word altijd een beetje blij van haar toon en de manier waarop ze schrijft. Het heeft iets. Dat tikkeltje meer."

Leen D'Hooghe
Planner Havas Brussels


"Met Annick werken is pure fun! Ze maakt voor mij écht het verschil. Ze zet mijn teksten om in een aantrekkelijke versie. Duidelijk, helder met vloeiende woorden. Een duidelijk taalgebruik, eenvoudig en juist. Annick voelt precies hoe dat moet. En dat brengt je duizend stappen verder."

Anne Nieuwejaers
De Kunst van Goed Voelen


"Annick is 247% beter dan ze zelf denkt. Maar dat siert haar én maakt haar zo goed in haar job. Ze filtert de bullshit uit teksten zodat je gelooft wat je leest. Dat uitpuren neemt ze - terecht - héél serieus. Iets wat ze mij geleerd heeft in de jaren dat ik met haar samenwerk en waar ik haar heel dankbaar voor ben. Ze heeft zonder twijfel getwijfeld om haar backspace op dit tekstje los te laten. Haha. 'Schrijf het zoals je het zou zeggen, Reina'. Bij deze. God ziet alles, maar Annick ziet méér."

Reina Rasti
kitten en meer


"Als marketeer verander ik regelmatig van werkgever om nieuwe inzichten te krijgen en andere markten te ontdekken. En Annick? Haar neem ik gewoon telkens mee als copywriter. Want ze is top in haar job. Ze capteert briefings als geen ander. Ze respecteert de deadlines en blijft binnen de budgetten. En ze schrijft de beste copy: spannend, vertellend of commercieel. Ze kan elke opdracht aan."

Veronique Mattheeuws
Marketing & Communicatie Skylux


"Al 3 jaar lang is Annick de eerste die ik optrommel wanneer ik een copywriter nodig heb. Ze kent de merken intussen, voegt haar eigen creatieve insteek toe en haalt elke deadline. De ‘Human’ in Felixthehumancat klopt volledig: supertoffe madam, we hebben al heel wat leuke babbels gehad (en ze heeft een goeie smaak in tapasbars)."

Nissime Janssens
Producer Mortierbrigade


"Samenwerken met Annick was supervlot en aangenaam. Ze snapte zeer snel waar onze start-up aan werkt en welke kernboodschappen HAVN het beste ondersteunen. Haar teksten vatten perfect de tone-of-voice die we zochten en hielpen ons om ons doelpubliek te laten zien waar we voor staan. Annick toonde zich ook een echte partner door flexibel mee te denken over wat wij als start-up bij onze lancering nodig hadden."

Liz Theeuws
Co-founder Streetwaves


"Ik werk nog maar net samen met Annick maar het lijkt veel langer. Het eerste contact was meteen hartelijk en joviaal, zij het - gezien de omstandigheden - digitaal. Annick kon zich meteen inwerken in de materie en denkt ook kritisch en proactief na om een zo optimaal mogelijk resultaat te bereiken. Ondanks haar drukke agenda maakt ze zonder probleem tijd vrij wanneer hier en daar nog correcties vereist zijn. Zoals een goede zelfstandige én een kat betaamt, komt alles van haar hand op z’n pootjes terecht!"  - 

Stijn de Corte
Account TBWA


Annick is een zeer professionele copywriter met wie ik graag samenwerk. Ze schrijft inspirerende copy en weet altijd de juiste tone of voice te vinden. Ze is proactief, snel, en flexibel. Ze weet als geen ander hoe je relevante copy schrijft voor de juiste doelgroep. En ze maakt het verschil door de juiste invalshoek te kiezen voor NL-BE copy.

Natalie Zwart
Marketing communication 2dehands.be / eBay